środa, 30 marca 2011

Przygotowania do czwartku

Czwartki teoretycznie są najfajniejszym dniem, ale podczas niego jest dużo stresu. Oto mój plan lekcji wraz z opisami poszczególnych zajęć:

            1.Polski- Moja trzecia ulubiona lekcja bo jestem z polskiego dobry i jest dla mnie łatwy. Ostatnio dostałem tróje z wypracowania bo pani myślała że wszystko pisała mi mama. Ogólnie mam dobre oceny czyli 5 i 6.
            2.Polski- Drugi polski w czwartek. W tygodniu mamy 6 razy polski, a tylko w czwartek mamy 2. W inne dni jest tylko 1.
            3. Przyroda- Jak dla mnie najtrudniejszy przedmiot, bo ze sprawdzianu zawsze dostawałem 4. Ale nie znaczy to że go nie lubie. Wszysko wskazuje na to że ze sprawdzianu który pisaliśmy we wtorek dostane około 4+.
            4.Matma- Z matmy jestem dobry i tylko raz dostałem tróje z geometrii. Tak to mam tylko 5 i 6. I chyba jestem z niej najlepszy. Ale aktualnie pan który nas tego uczy jest przez tydzień nieobecny.
            5.Plastyka- Przedmiot z którego ze wszystkich przedmiotów jestem najgorszy gdyż nie mam talentu plastycznego. Ale i tak mam z tego tylko 1 czwórkę , a reszta piątki. Lubie go dlatego bo jestem zadowolony z tego że nie mam do tego talentu a i tak dostaje 5.
           6.WF- Zawsze w czwartki jest pingpong. I to całą klasę łącznie pociesza że po 6 lekcjach harówki można sobie pograć w pingponga. Dla bardzo wielu osób łącznie ze mną wf jest ulubionym przedmiotem.

                   To by było na tyle, dzięki o przeczytanie i o to żeby ktoś wreszcie przeczytał tego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz